iranpaper plagiarism

اگر شما مدل یک نظرسنجی پس از یک نظرسنجی انجام شده توسط شخص دیگری، اعتبار را به نویسنده نظرسنجی اصلی. چهارم اینکه در بالا کاملا روشن می شود که برای جلوگیری از سرقت علمی باید بدانید که چگونه منابع خود را به درستی نقل قول کنید. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه به نقل از مواد به درستی، شما باید من و یا معلم انگلیسی خود را، مدرس در ایستگاه فضایی بین المللی، و یا خرید یک کتاب درسی حاوی اطلاعات را ببینید. است که شما نه تنها باید بدانید که چگونه در متن روزنامه خود نقل قول کنید، بلکه چگونه کار صفحه کتاب شناسی نقل شده را سازماندهی کنید. تنها استثنای نیاز شناسایی منابع زمانی به وجود می رود که ایده ها یا اطلاعات دانش عمومی باشند. همان طور که نوشته شده، این تعریف ممکن است مبهم به نظر برسد.
همانندجویی رایگان پایان نامه
در حالی که سرقت علمی در مطالعات و روزنامه نگاری سابقه ای قرن ها دارد، تکامل اینترنت که مقالات در آن به عنوان متن الکترونیکی ظاهر می شوند، عمل فیزیکی کپی برداری از آثار دیگران را بسیار آسان تر کرده است. به جای قرض گرفتن از شخص دیگری، کسب و کار خودتان را کپی می کنید. این امر در دنیای دانشگاهی رایج است، جایی که دانشجویان را می توان گرفتار استفاده مجدد از بخش هایی از اسناد از پیش نوشته شده یا بازآوندگی کار کامل به عنوان یک کار جدید کرد. با این حال، نویسندگان حرفه ای متخصص در یک صنعت یا موضوع خاص ممکن است خود را در معرض خطر منظم خود سرقت ادبی به دلیل ماهیت تکراری مهار خود پیدا کنند. به عنوان مثال نویسنده ای که مزایای برنامه CRM مورد علاقه اش را در وبلاگ شخصی اش توصیف می کند، می تواند یک مطالعه موردی را در وب سایت CRM توصیف کند. اگر پرونده را کپی کنند و به عنوان مثال خمیر کنند، اما به منبع آن استناد نمی کنند، نویسنده به سرقت علمی اتفاقی گناهکار خواهد بود.

مشابهت یاب رایگان

این نوع مستقیم سرقت علمی اغلب تشخیص آن آسان تر است و معمولاً نتیجه اعمال عمدی است. این زمانی است که دانشجو سعی می کند یک ایده یا برخی تحقیقات انجام شده توسط شخص دیگری را خلاصه یا اصلاح کند، اما به ساختار عبارات و جملات نویسنده دیگر نزدیک می چسبد. حتی اگر پاورقی یا نقل قولی متصل به عمده فروشی مقلد وجود داشته باشد، باز هم سرقت علمی است اگر حرف های نویسنده دیگری با علائم نقل قول احاطه نشده باشد. وب سایت های دیگر مانند Dictionary.com، نقل قول هایی را در قالب های متعدد ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن ها را در کتاب شناسی سند قرار دهید. اغلب به دانش آموزان گفته می شود که دانش عمومی یا عمومی نیاز به استناد ندارد. هنگامی که آن را به آنچه که به طور کلی با توجه به سرقت علمی شناخته شده می آید, این شامل حقایق به طور گسترده ای برای عموم شناخته شده, کسانی که نتایج مطالعات اصلی و یا منحصر به فرد نیست.
در این ژانر نویسنده محتوا یا ایده های کلمه به کلمه را کپی می کند. این بدان معنی است که هیچ تغییر و یا تغییراتی برای جلوگیری از هر نوع اسکنر وجود دارد. این رایج ترین نوع در مبتدیان است، جایی که بسیاری از دانش آموزان بر این باورند که می توانند با آن دور شوند. بعضی ها فقط ایده ها را کپی می کنند و آن ها را به عنوان ایده های خودشان نقاشی می کنند.
پلاجیاریزم
شانس این اتفاق بسیار نادر است، اما شما نباید آنها را از باور خارج کنید. این موضوع عمدتاً به این دلیل است که بسیاری از دانشگاه ها و محافل حرفه ای از الگوها و موضوعات یکسان پیروی می کنند. بنابراین وقتی دانش آموزان از چنین منابعی برای اطلاعات خود استفاده می کنند، سرقت علمی تصادفی پدیده ای اغراق آمیز نیست. در بسیاری از کلاس های درس، دانش آموزان به طور خودکار صفر را در کارهای سرقت علمی دریافت می کنند.

ithenticate iran

اگر نه، اگر با هر یک از این ها دست به گریبان هستید یا سوالاتی در مورد نحوه رفتار در کلاس درس داشته باشید، باید اطلاعات را جستجو کنید یا از معلمتان در این باره بپرسید. این نمایش الگوهای خوب رفتار در طول دوره و برنامه مدرک خود را. به عنوان یک دانش آموز، مدرسه شما ممکن است سیاست سرقت علمی داشته باشد. مربیان فردی نیز می توانند سیاست های خاص خود را برای مقابله با سرقت علمی داشته باشد. سرقت علمی جرمی جدی است که نمی تواند منجر به هیچ اعتباری برای واگذاری سرقت علمی، قرار دادن آن در یک آزمون دانشگاهی، یا حتی تعلیق آن یا اخراج آن از مدرسه یا برنامه شما شود. موثرترین راه برای جلوگیری از متهم شدن به سرقت علمی این است که هر آنچه وجود دارد را درک کنید و چگونه به درستی به هر نویسنده ای که کارش را در نوشته های خودتان نقل قول می کند اعتبار بخشید.

نرم افزار مشابهت یاب

۴- سرقت علمی تصادفی، هنگامی که نقل قول ها مفقود می شوند، منابع به اشتباه نقل می شوند، یا نویسنده ایده ای را بدون نقل قول به اشتراک می گذارید که به اندازه فکر در دانش رایج نیست. سرقت علمی اتفاقی اغلب نتیجه یک جستجوی تنظیم نشده و ترد در آخرین دقیقه است. پس از همه، اگر شما موفق به استناد به منابع خود را مناسب، شما مرتکب سرقت ادبی – حتی اگر شما هر قصد دادن اعتبار. شایع ترین تله برای دانش آموزان معمولاً پیدا کردن یک مقاله آنلاین است که به موضوع تحقیقاتی مشابهی اشاره دارد که روی آن کار می کردند و به آن ارائه می کردند. در حالت آفلاین نیز برخی از دانشجویان برای نوشتن مقالات دانشگاهی خود در مورد آن ها به اعضای گروه های همکار خود متکی بودند.

بررسی درصد تشابه مقاله

این عمدتا به این دلیل است که کلمات انتقادی، ایده ها و استدلال های موجود در این مقالات کار فردی نیست که آنها را ارائه می دهد. علاوه بر این، توجه به این مهم است که با افزایش تعداد سایت های پاسخ مقالات، موضوع حمل و نقل در مقاله ای که توسط شخص دیگری نوشته شده است، در سال های اخیر بسیار روشن شده است. در روزنامه نگاری سرقت علمی نقض اخلاق مطبوعات محسوب می شود و روزنامه نگارانی که دستگیر می شوند معمولاً با اقدام انضباطی از تعلیق گرفته تا فسخ مواجه هستند. برخی از افرادی که دستگیر شده اند ادعای سرقت علمی در زمینه های دانشگاهی یا روزنامه نگاری می کنند تا با گنجاندن یا نقل قول بر این اساس، سرقت علمی بی دقتی داشته باشد.
هنگامی که به سرقت علمی متهم شد، به احتمال زیاد با یک فرد همیشه با سوءظن برخورد می شود. سرقت علمی شامل دانشگاهیان، متخصصان، دانشجویان، روزنامه نگاران، نویسندگان و دیگران است. اگرچه ابزارهای آنلاین ضد صدا نیستند، اما خوب است با چک کردن سرقت علمی قبل از ارسال آن، کاغذ خود را روشن کنید. شما ممکن است پیدا کنید که شما سهوا یک جمله نوشته شده است که بسیار شبیه به چیزی نوشته شده توسط یکی از منابع خود را، و یا که شما موفق به شامل نقل قول برای یکی از نقل قول مستقیم خود را.

پلاجریسم رایگان

منتقدان سرقت علمی و مفاهیم کپی رایت می توانند از ایده خود سرقت علمی به عنوان استدلالی برای پوچ گرایی تبلیغاتی استفاده کنند. با توجه به پیامدهای وخیم سرقت علمی برای دانش آموزان، فراخوانی برای تمرکز بیشتر بر یادگیری برای کمک به دانش آموزان برای جلوگیری از سرقت علمی وجود داشت. این امر به ویژه زمانی مهم است که دانش آموزان به یک موسسه جدید نقل مکان کنند که ممکن است در مقایسه با چشم انداز توسعه یافته توسط دانش آموز که قبلاً توسعه یافته بود، دیدگاه متفاوتی نسبت به مفهوم داشته باشد. در واقع با توجه به جدیت اتهامات سرقت علمی در مورد آینده دانش آموز، ممکن است لازم باشد که آموزش سرقت علمی را قبل از اینکه انضباط پداگوژیک در دست مطالعه باشد، در نظر گرفت. نیاز به آموزش سرقت علمی به اعضای هیئت علمی گسترش می یابد که ممکن است به طور کامل نفهمند که چه چیزی از دانشجویان خود یا پیامدهای سوء رفتار انتظار می رود. اقدامات برای کاهش سرقت علمی شامل هماهنگی فعالیت های آموزشی برای کاهش حجم کار دانش آموزان؛ کاهش حافظه، افزایش فعالیت های عملی فردی؛ و ترویج تقویت مثبت مجازات است.
ithenticate نرم افزار

دیدگاهتان را بنویسید