در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
به سایت آموزشی و اقتصادی نیازمندی فرصت روز خوش آمدید. روزانه با بیش از صدها فرصت سرمایه گذاری جدید و ثبت آگهی رایگان.

سایت اقتصادی آموزشی و نیازمندی فرصت روز

آموزش های برندینگ و بازاریابی

3 توصیه از مادام سی. جی والکر برای ایجاد تحول در زندگی

3 توصیه از مادام سی. جی والکر برای ایجاد تحول در زندگی

3 توصیه از مادام سی. جی والکر برای ایجاد تحول در زندگی نخستین زن میلیونر سیاهپوست جهان خانم سارا بریدلاو معروف به مادام سی.جی والکر، از جمله کارآفرینانی است که ...

تاریخ انتشار : 13 فروردین 1397 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
۱۰ ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی

۱۰ ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی

  یک کارآفرین تازه کار در عین حال که باید در هزینه ها صرفه جویی کند باید با مخاطبان نیز در ارتباط باشد. بهترین گزینه ابزارهای بازاریابی رایگان هستند.  اگر به عنوان یک کارآفرین در ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
لیست 136 نوع بازاریابی / انواع بازاریابی که باید بشناسید

لیست 136 نوع بازاریابی / انواع بازاریابی که باید بشناسید

  در این مقاله انواع بازاریابی ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا یک دید کلی از بازاریابی داشته باشید، قبلا نیز خود بازاریابی را تعریف کرده بودیم. به ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
برای موفقیت برندتان به این ۷ سؤال پاسخ دهید

برای موفقیت برندتان به این ۷ سؤال پاسخ دهید

  برندینگ موضوعی سطحی نیست. برندینگ صرفا جمع آوری سطحی و ظاهری چند رنگ و تصویر و آوا نیست، بلکه بخشی تفکیک ناپذیر از چیزی است که به مشتری ارائه ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
برای موفقیت برندتان به این ۷ سؤال پاسخ دهید

برای موفقیت برندتان به این ۷ سؤال پاسخ دهید

            برندینگ، در اصل، مستلزم کاری است که نمی توان آن را برون سپاری کرد. برندینگ مستلزم نگاهی به درون است؛ نگاهی به محصول و سازمان تان. فقط آژانس بازاریابی یا مشاور ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
بررسی ایده های شکست خورده حوزه بازاریابی و تبلیغات

بررسی ایده های شکست خورده حوزه بازاریابی و تبلیغات

  اگرچه آگاهی از نحوه و راهکارهای کسب موفقیت دیگر شرکت ها دارای اهمیت بالایی است، اما با تمرکز صرف روی این موارد از دنیای واقعی کسب وکار دور خواهیم ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
آیا به تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توان اتکا کرد؟

آیا به تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توان اتکا کرد؟

  این روزها شبکه اجتماعی یک بحث بسیار مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ است و تمامی برندها به دنبال برنامه ریزی برای حضور مؤثرتر و موفق تر در آن هستند. ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
نبرد برندها

نبرد برندها

  بیشتر نام های بزرگ در کسب وکار، رقبای مستقیمی هم دارند که محصولات مشابه را به روش های کاملا متفاوتی عرضه می کنند. آنها با توجه به شیوه های ارتباطی ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
10 راه تبلیغ محصول که همچنان مؤثرند

10 راه تبلیغ محصول که همچنان مؤثرند

  امروزه شرایط تغییر کرده است و در حال حاضر در بازاری قرار داریم که به علت رقابتی بودن، دیگر چندان تفاوتی میان کیفیت محصولات نمی توانید قائل شوید. تحت ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند

داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند

  هر شرکتی «باید» استراتژی برندش را هر از چند گاه تغییر دهد. این تغییرات کلید اصلی حفظ تازگی ارتباط با مخاطب، اطمینان از هیجان زده کردن او و جذب ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
بررسی برندسازی رسانه محور در Inc

بررسی برندسازی رسانه محور در Inc

  عطش شهرت امری مخصوص افراد در موقعیت های خاص نیست. همه ما در هر موقعیت و مکانی علاقه بسیاری به کسب شهرت و شناخته شدن داریم. این تقاضای عمومی ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
می خواهید نام تجاری خود را به سادگی اما مؤثر بسازید

می خواهید نام تجاری خود را به سادگی اما مؤثر بسازید

  آیا به دنبال روش های جدید و هیجان انگیز تولید محتوا برای مخاطبان خود هستید و تقویت نام تجاری خود را نیز در این فرآیند م نظر دارید؟ قطعاً ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
چگونه در عرصه تبلیغات به شکلی متفاوت عمل کنیم

چگونه در عرصه تبلیغات به شکلی متفاوت عمل کنیم

  حوزه تبلیغات مدتی است در مرحله ای قرار دارد که دیگر نمی توان با تکیه بر روش های مرسوم مخاطب را به وجد آورد. در واقع ماهیت تمامی تبلیغات به نحوی ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
صفر تا صد برندسازی در کارآفرینی

صفر تا صد برندسازی در کارآفرینی

  راه اندازی کسب وکاری پردرآمد آرزوی همه ماست. با این حال برای بسیاری این موضوع در حد یک رؤیا باقی مانده و گسترش پیدا نمی کند. آنهایی که به ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
نقاط اشتراک (POP)، نقاط افتراق (POD)

نقاط اشتراک (POP)، نقاط افتراق (POD)

  ماهیت رقابت و چارچوب رقابتی مناسب برای جایگاه سازی، گام بعدی طراحی و تدوین جایگاه برند است. تعریف جایگاه مناسب نیازمند تدوین و تثبیت تداعیات ذهنی مصرف کننده از ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
آیا تجربه مشتریان از برند، مختص برندسازی نوین است؟

آیا تجربه مشتریان از برند، مختص برندسازی نوین است؟

آیا تجربه مشتریان از برند، مختص برندسازی نوین است؟ تا به حال در مورد ارتباط برند و تجربه کاربران فکر کرده اید؟ وقتی برندی در دنیای دیجیتال در معرض دید ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
۱۵ سؤالی که هر استارت آپی برای استراتژی برندینگ خود باید پاسخ دهد

۱۵ سؤالی که هر استارت آپی برای استراتژی برندینگ خود باید پاسخ دهد

  فرآیند خلق یک برند جدید یا تعیین استراتژی برندینگ جدید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، یکی از مهم ترین مراحل در هر استارت آپی محسوب می شود. برند ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
چرا برندسازی برای بازاریابی مهم است؟

چرا برندسازی برای بازاریابی مهم است؟

  درباره مفهوم برندسازی سردرگمی زیاد است و تعاریف فراوانی از آن وجود دارد، با این حساب برندسازی چیست؟ دهه ها پیش، برند را نام، شعار تبلیغاتی، نشان، نماد، طرح یا ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
موفقیت در بازاریابی آنلاین با هدف گذاری تبلیغاتی

موفقیت در بازاریابی آنلاین با هدف گذاری تبلیغاتی

  هرساله بسیاری از کسب وکارها میلیاردها دلار برای تبلیغ در فیس بوک و اینستاگرام هزینه می کنند. اگر سرعت سرمایه گذاری تبلیغاتی در حوزه های آنلاین به همین ترتیب پیشروی ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
۳ راهنمایی برای تبدیل کردن شرکت خود به یک برند

۳ راهنمایی برای تبدیل کردن شرکت خود به یک برند

  تقویت حضور آنلاین هیچگاه مهم تر از امروز نبوده است، به همین دلیل، اولین کاری که شرکت های آنلاین باید انجام دهند این است که برندی منحصر به فرد ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
روان شناسی رنگ ها در بازاریابی و برندینگ

روان شناسی رنگ ها در بازاریابی و برندینگ

  روان شناسی رنگ ها به عنوان یکی از جالب ترین و جنجالی ترین جنبه های بازاریابی شناخته می شود. علت: اکثر مکالمات امروز در مورد رنگ ها و تحریک کنندگان ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
الزامات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

الزامات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

    گسترش شبکه های اجتماعی در یک دهه اخیر بر روند زندگی اغلب ما تأثیر گذاشته است. امروزه اغلب ما روزمان را با جست وجویی هرچند کوتاه در شبکه های ...

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
5 دلیلی که چرا آینده بازاریابی در حوزه یادگیری ماشین است

5 دلیلی که چرا آینده بازاریابی در حوزه یادگیری ماشین است

سیستم های کسب وکار هوشمند امروزی به طور کلی شرکت های هوشمندتر و سودآور تری هستند. در مورد روند کسب وکار و ابزارهای آنلاینی که می توانند بهره وری را افرایش ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
10قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی

10قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی

  اعمال نفوذ قدرت محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی، می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتری های خود را به طور حیرت انگیزی افزایش دهید. اما ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
چرا برندهای بزرگ و کوچک، در اینفلوئنسر مارکتینگ شکست می خورند؟

چرا برندهای بزرگ و کوچک، در اینفلوئنسر مارکتینگ شکست می خورند؟

  از زمانی که پدیده ای به نام جامعه در میان انسان ها شکل گرفته، افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر نیز وجود داشته است. افرادی نظیر پادشاهان یا رئیس جمهورها، رهبران ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

تقریبا بدون شک می توان گفت فارغ از اینکه چه محصولی تولید یا ارائه می کنید، همیشه با رقبای بزرگ تر از خود در بازار روبه رو هستید.  وبلاگی هست ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

  برای اینکه به بهترین شکل ممکن روش های جذب مشتری آنلاین و سپس حفظ کردن وی را فرا بگیریم، باید به این سؤالات کلیدی پاسخ دهیم: 1- استراتژی جست وجوی ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت آنها دو روی یک سکه هستند، اما بیشتر افراد تصور می کنند که مهاجرت به ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
روان شناسی مشتریان پروپاقرص

روان شناسی مشتریان پروپاقرص

  مشتریان قادرند کسب وکار شما را رونق داده یا به آن خاتمه دهند. در حقیقت می توان گفت این اتفاق امری همیشگی است. به عنوان بازاریاب و صاحب کسب وکار، پیش فرض های ما ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
مشتریان ناراضی؛ به آنها گوش دهیم یا بگوییم ساکت شوند؟

مشتریان ناراضی؛ به آنها گوش دهیم یا بگوییم ساکت شوند؟

هرگز کار خود را براساس نتایج نارضایتی قضاوت نکنید. من (نویسنده متن اصلی) هر روز با صاحبان کسب وکار که یک خاطره بد یا بازخورد ضعیف از مشتری دارند با قاطعیت ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
چگونه مشتریان ناراحت را بازگردانیم

چگونه مشتریان ناراحت را بازگردانیم

چگونه مشتریان ناراحت را بازگردانیم مشتری های ناراحت افرادی هستند که به هر دلیلی از محصول یا خدمات شما راضی نبوده اند. باید تلاش کنید تا آنها را بار دیگر ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
بازاریاب های برتر محتوا ۶ روش اثبات شده برای پیشبرد و هدایت فروش به اشتراک می گذارند / پول را به من نشان بده

بازاریاب های برتر محتوا ۶ روش اثبات شده برای پیشبرد و هدایت فروش به اشتراک می گذارند / پول را به من نشان بده

   به قلم Joe Escobedo   بازاریاب ارشد محتوایی و مشاور پرسونال برندینگ «پول را به من نشان بده»؛ این کلمات، که در اصل توسط تام کروز در فیلم جری مگوایر گفته ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
11 اصل طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی

11 اصل طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی

هر کسی که در زمینه بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
پرسش های ضروری فروشندگان از مشتریان احتمالی / چگونه محصول مان را به مشتریان آتی بفروشیم؟

پرسش های ضروری فروشندگان از مشتریان احتمالی / چگونه محصول مان را به مشتریان آتی بفروشیم؟

    به قلم Heather R. Morgan   اقتصاددان دنیای فروش بخش عجیبی از عرصه کسب وکار است. در این بخش حتی اگر بهترین نحوه گفت وگو را نیز انتخاب کنیم، در صورت طرح ...

تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
7 اشتباه ویرانگر در بازاریابی کلیکی و راه های جلوگیری از آنها

7 اشتباه ویرانگر در بازاریابی کلیکی و راه های جلوگیری از آنها

 به قلم Neil Patel   کارآفرین و کارشناس ارشد بازاریابی و فروش در دنیای بازاریابی کلیکی تک تک کلیک ها واقعا ارزشمندند. در کار ارائه خدمات کلیکی به مشتریان، احتمال سود و همین ...

تاریخ انتشار : 11 بهمن 1396 گروه : آموزش های برندینگ و بازاریابی ادامه مطلب
  ثبت آگهی رایگان